標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

fia 國際進修學院

發問:

第一我想問想讀FIA國際進修學院點報名?打電話去,定去間學校度,幾時報名第二,講真我唔係有錢,但又有興趣讀美容,平時都會睇好多美容書,所以當我決定讀美容既時候,內心真係好驚過多幾年自己會後悔因為睇YAHOO... 顯示更多 第一我想問想讀FIA國際進修學院點報名?打電話去,定去間學校度,幾時報名 第二,講真我唔係有錢,但又有興趣讀美容,平時都會睇好多美容書,所以當我決定讀美容既時候,內心真係好驚過多幾年自己會後悔 因為睇YAHOO 知識又都有人講做美容真係好小私人時間.,話好多人做左幾年就唔做 第二,其實從事美容呢一行,人工最多可以去到幾多? 第三,講番正題,我考慮緊報學院既咩課程 其實國際美容師(II級)文憑課程同FIA國際進修國際美容師全科(II級)文憑課程有咩唔同,讀邊個好D 其實係唔係讀埋面部儀器III級文憑會好D(出黎做野人工會唔會高D 但我擔心會好貴 國際美容師(II級)文憑課程 國際美容師全科(II級)文憑課程 國際美容師全科II級及面部儀器III級文憑 有冇讀過FIA 的學生,話比我知上述三個課程分別要幾多錢 如果用現金比每個月要比幾多 其實係唔係用信用卡比會方便D,但我冇信用卡== 仲有上述課程要讀幾耐? 我真係就諗前途問題諗到煩- -,希望有人HELP 到我 更新: 本人係應屆中五生

最佳解答:

1.如果你係確定報名讀, 就緊係上門報名 2.幾時報名都得, 不過就要睇佢開個個班係幾多號 3.最低4000, 最高20000 UP, 係睇你做幾耐 4.(II級)文憑(II級)全科文憑係冇分別嫁, II級課程係教你做美容師基本做既野,打好個低,方便你之後出黎做野, III級文憑係教你機械方面既 美容知識( 基本上個個報名都係報"國際美容師全科(II級)文憑課程") 5 上述三個課程係唔同時間都唔同價錢, 旺季就平D(姐係宜家, 過左9月就貴返),淡季就貴好多(貴成一半有多) 6 話埋比你知, 現金係冇得分期比(係一次過比), 而信用卡都係要佢地指定個幾間先得 7. 讀幾內就要睇你選擇個班係一星期返幾多日而定 P.S 1.你真係報名既話報全科(II級)文憑課程一個就足夠嫁LA, 因為III級文憑既野,你出到黎做美容師, 人地會教你嫁LA!!!!! 2.你上到去報全科(II級)文憑課程個時, 同你介紹課程個姐姐一定會狂問你報唔報埋III級, 你打死都唔好報A!!!(信我!! ) 3. 你報個時第一時間問你報個班有幾多人報左,(一班最小應該要4~6人),唔多過呢個數目唔好報 ,記住一定要問, 好緊要!!! 4 點解要讀個文憑??唔讀就出黎做,就要由最低工資$4000美容學徒做起, 有文憑, 出黎就可以由$7000既見習/初級美容師做起(多錢好多同升做美容師快D A MA) 5 你問做美容真係好小私人時間??, 係, 如果你係唔想見到男人既話, WELCOME 你黎做.. 如果仲有疑問,就問我LA

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()