標題:

急!! 香港各大學 Non jupus入學 15點!

發問:

我宜家係英國讀緊A-Level le個月要揀科啦 >^<如果我想番香港讀大學 應該點揀好呢?宜家最有發展空間係meh科? 需求量大5大?我讀緊: Maths Econ & Chemistry想問下:bba, chemistry, hotel management, econ, E&F, bs各科邊間最出名?經non jupus offer 又係meh呢?eg:Subject: XXXX1.xxx uni (offer:XXX)2.xxxuni (offer:XXX)希望大家幫幫手 我宜家好迷茫... 顯示更多 我宜家係英國讀緊A-Level le個月要揀科啦 >^< 如果我想番香港讀大學 應該點揀好呢? 宜家最有發展空間係meh科? 需求量大5大? 我讀緊: Maths Econ & Chemistry 想問下: bba, chemistry, hotel management, econ, E&F, bs 各科邊間最出名? 經non jupus offer 又係meh呢? eg: Subject: XXXX 1.xxx uni (offer:XXX) 2.xxxuni (offer:XXX) 希望大家幫幫手 我宜家好迷茫 完全5知讀meh好 >< non jupus手續應該點搞? 上網apply定點? 洗5洗personal statement gar? 邊科邊間要interwiew? 5該曬各位勁人!!! THX!!!! HELP ME PLEASE!

最佳解答:

halo, 我係英國讀緊書, 希望幫到你丫=] 1) 如果我想番香港讀大學 應該點揀好呢?宜家最有發展空間係meh科? 需求量大5大? >> 我唔可以好講到明話邊一科既發展空間大, 因為冇人知道你讀完degree 後 (講緊既係4~5年後既事), 邊一科會好需要人, 到時可能需要人做research 亦有可能有更多既business grads 令到你搵工難. 所以老土d 都要講一句, 跟住你自己想心思去行, 因為你會知道你既興趣係邊, 你係想係大學讀咩, 如果你係大學既表現係好既話, 出黎搵大公司既工, 係冇問題既, 因為大公司好多時都係睇你個人, 而你讀果個degree 係咩都係其次, 因為入到公司都係會有training (我本身係pure science background, 最後big 4 都係請, 唔係話一定請讀accounting 既人) 2) bba, chemistry, hotel management, econ, E&F, bs, 各科邊間最出名? >> bba 既話, 我會揀cuhk同hku, 而chem 就ust 比較好, 因為佢最近個排名都唔差, hotel man 既話cuhk 同poly, 因為佢地有hotel 俾學生做training, econ e&f bs 係under bba, 所以我會揀hku 同cuhk. 3) 經non jupus offer 又係meh呢? >> 年年唔同, 好難講, 唔可以科科講哂俾你聽 (呢一d, 就算你research 都應該搵到), typically bba 如果係cu 同hku 既話, 都係要aaa - a*aa, 而ust 既bba 就aab - abb, 而global 既話就一定係aa*a* - aaa, chem 就會低少少, bbb 都可以, hotel management 都係高的, a*aa - aaa 走唔甩. 同埋hk 既大學係唔計中文的. offer 年年都會有adjustment, 所以唔可以作準. 4) non jupus手續應該點搞? 上網apply定點? 洗5洗personal statement gar? >> 你要上去大學個網度去admission, 之後會搵到non jupas 個page, 入面有online application form, 填哂佢, 附上你既成績, personal statement 同學校reference letter 就可以了. 開左online acc 後, 14日要完成application, 如果唔係acc 就會自己close 左, 要再黎過. 你係邊度apply 大學都係要personal statement 架啦, 走唔甩. 5) 邊科邊間要interwiew? >> generally 所有bba 同hotel management (cu 同hku) 既科都係要interview, ust global 都有interview, 而science 就好少少, depends, 但好多時都唔駛. 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的=]

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()