標題:

Enfamil A.R. 奶粉一問

發問:

請問美贊臣Enfamil A.R. 奶粉是適合什麼bb食呢,幾多個月的bb食呢,因近排我有個朋友送?這罐奶粉比我,我唔知道我的bb食唔食得所以我想請問如果知道的人請幫忙話我知thank you

最佳解答:

Enfamil A.R. 奶粉是比較杰身的, 比 d 容易嘔奶 bb 食, 佢地食左呢隻配方會好d, 無咁容易嘔奶 想知道你 bb 可唔可以食, 你可以打電話到美贊臣熱線問下佢地 d 姑娘 2510 6321 希望幫到你!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()