close
標題:

法國網友黎香港玩3日, 請幫幫手plan行程 (20點))

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

佢7月17號星期日(過2日)就會黎香港玩3日我諗住帶佢去: 山頂中環扶手電梯砵典乍街(石板街)天壇大彿... 顯示更多 佢7月17號星期日(過2日)就會黎香港玩3日 我諗住帶佢去: 山頂 中環扶手電梯 砵典乍街(石板街) 天壇大彿 (由東涌搭昂坪360嗎?我未搭過) 海洋公園 尖沙咀文化中心 天星小輪 花園街->女人街->廟街 黃大仙 重有冇其他地方必去? 我諗住同佢搭下電車,山頂纜車,船,應該點編排? 食野有咩香港特色野一定要同佢食?? 我想帶佢去飲茶,廟街食海鮮,菠蘿包雞蛋仔等香港小食 我本身對香港區都唔太熟悉的,好多中環地方都未去過,都唔係好知地方唔係好識去,煩請教埋我點樣去 搭電車應該由中環搭去銅鑼灣嗎? 而且我又唔飲酒,應唔應該同佢去蘭桂坊? 3日去唔去到咁多地方? 重有咩地方請提議一下 應該邊日去邊d地方呢?請幫幫手編排一下啊 萬分感謝!!

最佳解答:

DAY 1: -由於要節省時間, 早上一落機,可以去機場一號客運大樓將行李寄存左先, 如果行李是輕便及唔係大多, 而你地覺得ok的話, 可以唔駛寄存, 行李寄存資料可以去機場的官方網站睇到: http://www.hongkongairport.com/chi/passenger/departure/all/baggage/left-baggage.html -存放好行李第一站可以由機場拾巴士前往東涌地鐵站旁邊的昂平360上天壇大佛及品嚐素菜午餐. -搭巴士回機場取行李回酒店check in -傍晚搭纜車去山頂及食晚餐 -回到中環, 可以搭電車前往灣仔 -係灣仔搭天星小輪前往尖沙咀尖沙咀文化中心 DAY 2: -去海洋公園 (開放時間: 10:00AM-6:00PM), 午餐可以自備, 如果要幫襯園內的餐廳, 會好貴. -6:00PM玩完海洋公園, 可以係門口搭巴士去香港仔食海鮮晚餐 -食完晚餐可以出中環扶手電梯及砵典乍街(石板街), 之後如果唔係太疲倦, 可以去蘭桂坊, 唔飲酒都可以去看看. DAY 3: -早上可以去茶餐廳食波羅油早餐 -之後去黃大仙 -去完黃大仙可以去花園街->女人街->廟街, 而D幾條街有好多香港街頭小食, 例如: 雞蛋仔/魚蛋/臭豆腐.....等

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()