標題:

佐敦髮品店新年開唔開

發問:

髮品店新年開唔開...假如唔開..幾時開??

最佳解答:

大角咀間 別樹一格髮型屋 糸富多來商場的.(晏架街)................ 我本身都有電負離子,每次電完頭髮唔會好乾, 電完都好自然, 價錢唔太貴,價錢都係$190包洗剪吹,我細妹試過$298既藥水都唔錯, 果個髮型師話用貴少少既藥水電出黎頭髮無咁傷, 因為我都算長頭髮。我覺得佢地好有心機, 成個過程都有髮型師跟到足,起碼唔係好似其他salon咁將你擺埋一邊, 因為佢地自己幫我夾/落藥水, u call jason 95077439 or msn (chonchengjason@hotmail.com)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食推薦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()